Aplinkos pritaikymas ugdymui bei poilsiui

Mokykla vaikui yra ne tik mokymosi vieta, bet kartu lyg antrieji namai. Tam, kad mokymas(is) vyktų sėkmingai, mokiniai mokykloje turi jaustis saugūs ir būti jaukios bendros mokyklos gyvenimo ir kultūros kūrėjai. Šiems tikslams pasiekti įtakos turi ugdymosi aplinka, kuri turėtų būti įvairi ir pritaikyta skirtingiems mokiniams joje mokytis bei ilsėtis.

Ugdymo įstaigos aplinka laikoma vienu svarbiausių veiksnių, užtikrinančių sėkmingą jos veiklą ir sudarančių sąlygas mokiniams mokytis, žinioms įgyti ir dalytis jomis. Gerai apgalvotoje ir sukurtoje ugdymo įstaigos aplinkoje vaikai gali ne tik mokytis, bet ir užsiimti kūrybine veikla, ilsėtis, bendrauti, plėsti akiratį, nusiraminti.

Didžiuojamės, jog palankią aplinką mokiniams mažais, bet tvirtais žingsneliais kuriame jau keletą metų, ir norime pasidžiaugti pasiekimais. Ilgai brandintas idėjas išpildyti padėjo Kokybės krepšelio lėšos, kurias įsisaviname labai atsakingai ir apgalvotai. Tuo labiau, kad įgyvendinant KK plano išsikeltus tikslus, atsakingai ruošiamės įtraukties procesui, kurio vienas iš svarbių aspektų - pagalbos stiprinimas mokantis bei aplinkos pritaikymas specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams...

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos