PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti progimnazijoje konsultantu įvairiais su mokinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialinis pedagogas progimnazijoje dirba
Darbo laikas Savaitės dienos Kontaktinis laikas Pietūs Nekontaktinis laikas Pirmadienis 8.00 – 16.30 12.00 – 12.30 Antradienis 8.00 – 16.30 12.00 – 12.30 9.00 – 12.00 Trečiadienis 8.00 – 16.30 12.00 – 12.30 Ketvirtadienis 8.00 – 16.30 12.00 – 12.30
Kontaktai
Telefonas +370 609 62340
9.00 – 12.00
Penktadienis
8.00 – 16.30
12.00 – 12.30
Darbo laikas Savaitės dienos Darbo laikas Pietūs Priėmimo valandos Pirmadienis 12.00 - 16.00 Antradienis 12.00 - 16.00 Trečiadienis 12.00 - 16.00 Ketvirtadienis 12.00 - 16.00
Kontaktai
Penktadienis
12.00 - 14.00
Socialinio pedagogo veiklos turinys:
- dirba su asmeniu (individualus darbas) – vaiku, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, pedagogais ir kitais švietimo įstaigoje dirbančiais specialistais;
- vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais (pvz.: mokymosi sunkumais, elgesio ar mokyklos lankymo problemomis);
- inicijuoja, organizuoja socialinius projektus bei vykdo prevencines programas; veda emocinio ugdymo pamokas;
- kartu su klasės auklėtojais, kitais ugdytojais padeda tėvams ar teisėtiems vaiko atstovams ugdyti vaiką, jo socialinius įgūdžius; suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi sunkumų, poreikius, tėvų teises ir pareigas. Informuoja tėvus apie jų teisę gauti socialinę ir pedagoginę pagalbą;
- bendradarbiauja su klasių auklėtojais, kitais pedagogais, švietimo specialistais, įstaigos administracija sprendžiant vaikų socialines–pedagogines problemas ir ieškant efektyvių pagalbos būdų; padeda jiems geriau suprasti, kaip vaikų socialinės problemos veikia jų elgesį, pažangumą, lankomumą; teikia siūlymus, kaip būtų galima gerinti socialinį–pedagoginį klimatą, sukurti jaukią, saugią darbo aplinką;
- kartu su įstaigos personalu, visuomeninėmis organizacijomis ir socialiniais partneriais iš kitų institucijų atlieka šviečiamąjį–informacinį darbą. Nuolat palaiko ryšius su vietos bendruomene ir įvairiomis vyriausybinėmis ir nevyriausybinėmis įstaigomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą;
- atstovauja ir gina vaikų teises švietimo įstaigoje, teisėsaugos ir kitose institucijose;