Sensorinio kambario panaudojimo mokymai

Balandžio 22 dieną mokytojai susitiko svarbiems mokymams - kaip tikslingai ir naudingai panaudoti sensorinio kambario įrangą. Registruota Europoje psichologė Sandra Kybransaitė dalyvius išsamiai supažindino su šio kambario poveikiu emocinei vaiko savijautai.  Akcentuota, kad multisensorinių priemonių naudojimas vienu metu padeda derinti pokalbį su kitais vaiko jutimais per besikeičiančias šviesas, jų intensyvumą, spalvų, formų, paviršių lietimą. Tenkinami lytėjimo, regos, garso, kvapo, judėjimo bei intelektinės veiklos poreikiai. Vaikas mokomas tinkamai suvokti sensorinę informaciją ir efektyviai elgtis įvairiose aplinkose. Pateikdama praktinius pavyzdžius, psichologė, patvirtino, kad multisensorinė aplinka yra ideali aplinka atsipalaiduoti ne tik autizmo spektro sutrikimą turinčiam vaikui, bet ir bet kuriam kitam mokiniui (ar suaugusiam), kuris jaudinasi dėl kažkokios planuojamos veiklos ar situacijos namie, kur jis gali atitrūkti nuo problemų, paleisti nerimą ir emociškai nusiraminti.  

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos