Klaipėdos Vitės progimnazija

Kviečiame susipažinti su Klaipėdos miesto „Vitės“ progimnazija     

Kas yra Klaipėdos miesto „Vitės“ progimnazija?

Klaipėdos miesto „Vitės“ progimnazija yra mokymo įstaiga.

Toliau tekste Klaipėdos „Vitės“ progimnaziją vadinsime Progimnazija.

Progimnazijoje mokosi mokiniai.

Mokiniai mokosi įvairių dalykų, pavyzdžiui:

  • rašyti,
  • skaityti,
  • skaičiuoti.

Mokiniai taip pat mokosi, kaip reikia gerai elgtis.

Progimnazijoje mokiniai mokosi lietuvių kalba.

Progimnazijoje mokslo metai

yra padalinti į 2 pusmečius. Pusmetis yra 6 mėnesiai.

Progimnazijoje mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje,
  • 2 klasėje,
  • 3 klasėje,
  • 4 klasėje,
  • 5 klasėje,
  • 6 klasėje,
  • 7 klasėje,
  • 8 klasėje.

Kas dirba Progimnazijoje?

 

Progimnazijoje dirba:

  • vadovai,

pavyzdžiui, direktorė,

 

 

 

 

 

 

  • mokytojai,
  • specialistai,

pavyzdžiui, logopedai.

Logopedai padeda žmonėms išmokti

geriau tarti garsus

Kada dirba Progimnazija?

Progimnazija dirba 5 dienas per savaitę.

Progimnazija dirba:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Progimnazija dirba nuo 8 valandos iki 17 valandos.

1 dieną prieš šventę Progimnazija dirba 1 valanda trumpiau.

Kuo rūpinasi progimnazija?

Progimnazija rūpinasi, kad:

 

  • Mokiniai galėtų mokytis.

 

 

 

 

 

 

  • Progimnazija būtų saugi ir patogi.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Progimnazijoje veiktų būreliai.

 

 

 

 

 

  • Mokiniai turėtų ką veikti po pamokų, kol juos pasiims tėvai.

 

 

 

  • Mokiniai išmoktų bendrauti vieni su kitais.

 

 

 

 

 

 

  • Mokiniai išmoktų suprasti savo jausmus.

 

 

 

 

 

 

 

  • Mokiniai augtų sveiki.

Kur galiu daugiau sužinoti apie Progimnaziją?

Daugiau sužinoti apie Progimnaziją galima

Progimnazijos interneto puslapyje.

Jeigu norite skaityti Progimnazijos interneto puslapį,

spauskite mėlyną nuorodą

https://vitesprogimnazija.lt

Tada jums atsidarys interneto puslapis.

Interneto puslapyje galima sužinoti:

  • kaip Progimnazijoje mokiniai yra mokomi;
  • kokią pagalbą gali gauti mokiniai.

Interneto puslapyje galima paskaityti apie:

  • Progimnazijos naujienas,
  • Progimnazijos renginius.

Interneto puslapyje taip pat yra elektroninis dienynas.

Jame mokytojai:

  • surašo mokinių pažymius,
  • pažymi mokinių praleistas pamokas,
  • parašo žinutes mokinių tėvams.

Kaip susisiekti su Progimnazija?

Jeigu norite susisiekti su Progimnazija, jūs galite:

  • Paskambinti telefonu.

Progimnazijos telefono numeris yra

+370 46 31 37 89.

 

 

  • Atsiųsti elektroninį laišką.

Progimnazijos elektroninio pašto adresas yra

info@vitesprogimnazija.lt.

 

 

 

 

 

  • Atvykti į Progimnaziją.

Progimnazijos adresas yra

Juliaus Janonio gatvė 32, Klaipėda, Lietuva.

Autoriai

Tekstą lengvai suprantama kalba parengė Klaipėdos „Vitės“ progimnazijos

  • IKT specialistė Erika Silina.
  • Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Inga Daraškienė.
  • Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Ernesta Protasova.
  • Teksto vertinimą koordinavo Daiva Ivanauskaitė.

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
2. 09.10—09.55
  • 1. 08.15—09.00
  • 2. 09.10—09.55
  • 3. 10.05—10.50
  • 4. 11.05—11.50
  • 5. 12.10—12.55
  • 6. 13.15—14.00
  • 7. 14.05—14.50
  • 8. 14.55—15.40