Integruota pamoka netradicinėje erdvėje

Ar galima laikrodžių muziejuje mokytis lietuvių kalbos? O ar bandėt, pasitelkiant regimąjį ir girdimąjį mokymosi būdą, parašyti sutrumpintą informacinį tekstą? Vakar 4e klasės mokiniai tai išbandė! Jie ne tik įtvirtino daiktavardžių kaitymą ir linksniavimą, bet ir  sužinojo apie laikrodžių rūšis, pristatė grupinius darbus. O kad būtų įdomiau ir darbas vyktų sparčiau, mokiniai dirbo pagal laikmatį! Integruotų pamokų, įgyvendinamų netradicinėse erdvėse bei naudojant kūrybiškumą skatinančius, novatoriškus metodus, nauda labai akivaizdi: pamokos įdomesnės, tema suprantamesnė, refleksija kupina gerų emocijų. Mokytojas stiprina mentorystės įgūdžius, augina mokinių akademinę pažangą ir kultūrinį suvokimą. 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos