Let’s Read!

 

„Let‘s Read: A Reading Promotion Programme Through Gamification“ („Skaitykime: Skaitymo skatinimo programa, pagrįsta žaidybiniais elementais“) projekto idėja kilo iš poreikio sukurti skaitymo planą, kuris skatintų vaikus, vis labiau vengiančius knygų  gimtąja ar užsienio kalba, skaityti savo malonumui.  Šiuolaikiniai paaugliai laisvalaikį leidžia žaisdami vaizdo ar stalo žaidimus, todėl būtina sukurti skaitymo skatinimo metodiką, turinčią žaidimo elementų ir pagrįstą žaidimo principais, ir įtraukti ją į skaitymo ugdymo programą. Tai ir yra sužaidybinimas, arba žaidimų metodų ir dinamikos pritaikymas  švietime. Todėl pagrindinis mūsų projekto tikslas yra skatinti mokinius skaityti, siekiant ugdyti jų kūrybiškumą, kritišką ir nepriklausomą mąstymą, užkirsti kelią nesėkmėms mokantis  ir tai padaryti vykdant tarptautinį projektą, dalinantis gerąja skaitymo skatinimo patirtimi su kitomis Europos mokyklomis, mokantis dirbti komandose tarptautiniame kontekste ir ugdant aktyvius vieningos Europos piliečius. Ateinančius dvejus metus analizuosime įvairius sužaidybinimo  elementus, pradedant kontekstiniais pasakojimais, į kuriuos įterpiami skirtingi žaidimo elementai -  žaidėjų tipai, apdovanojimo sistema ir žaidimams būdinga dinamika. Kiekviename projektiniame susitikime, kuriame dalyvaus po 5 mokinius iš visų projekte dalyvaujančių šalių, susitelksime ties vienu iš šių elementų. Kūrybiškai mąstydami sukursime savo sužaidybintą skaitymo programą, kuri bus įgyvendinta įvairiose šalyse pasibaigus mobilumams. Dalyvaudami projekte, mokiniai  skaitys pasirinktus kūrinius gimtąja ar užsienio kalba, vėliau juos aptars bei įvertins Book Tube,  Podcast programėlėse, teminiuose renginiuose ir kitose veiklose, padedančiose geriau vieniems kitus pažinti ir užmegs ryšius, dalyvaudami vaizdo konferencijos ar konkursuose. Baigiantis projektui, tikimės  sukurti skaitymo skatinimo programą, pagrįstą žaidybiniais principais, kuri paskatins ne tik mobilumuose dalyvavusių mokinių, bet ir visų projektą  vykdžiusių mokyklų ugdytinių susidomėjimą skaitymu. Mūsų mokiniai, dirbdami komandose, geriau pažins kitas kultūras  dalyvaudami vaizdo konferencijose, kurdami vaizdo įrašus, internetines transliacijas, taigi, be socialinių įgūdžių, jie taip pat lavins savo komunikacinę anglų kalbos kompetenciją .  

 

Atnaujinta: 2024-01-25
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.15 - 09.00
  • 2. 09.10 - 09.55
  • 3. 10.05 - 10.50
  • 4. 11.05 - 11.50
  • 5. 12.10 - 12.55
  • 6. 13.15 - 14.00
  • 7. 14.05 - 14.50
  • 8. 14.55 - 15.40