Klaipėdos Vitės progimnazija

Efektyvus ugdymo(si) kokybės siekimas taikant nuolatinio tobulinimosi (Continuous Improvement) metodologiją

Efektyvus ugdymo(si) kokybės siekimas taikant nuolatinio tobulinimosi (Continuous Improvement) metodologiją (Nr. 2024-1-LT01-KA122-SCH-000203159)

Projekto tikslas – efektyviai diegti nuolatinio tobulinimo (Continuous Improvement) metodologijos principus į ugdymo sistemą, siekiant pagerinti mokymosi kokybę.

Siekiame,  kad nuolatinio tobulinimo metodologija būtų nuosekliai ir sistemingai taikoma įvairiuose progimnazijos (klasės, metodinių grupių, vadybos) lygmenyse. Tai prisidėtų prie kokybiško ugdymosi proceso užtikrinimo, siekiant kiekvieno mokinio asmeninės pažangos ir mokymuisi visą gyvenimą būtinų kompetencijų įgijimo. Projektas atliepia mūsų mokyklos įsipareigojimą plėtoti šiuolaikiškus ugdymo metodus, skatinti nuolatinį tobulėjimą ir visos progimnazijos bendruomenės telkimą.

Mokytojai, turėdami galimybę mokytis iš užsienio kolegų, įgis naudingos patirties, dalinsis ja su kolegomis ir įgyvendindami pokytį, pritrauks naujų idėjų ugdymosi procesų ir aplinkos tobulinimui. Nuolatinio mokymosi metodologija padės mokiniams tapti ne tik žinių gavėjais, bet ir savivaldaus mokymosi proceso dalyviais, kas itin svarbu jų asmeninei pažangai.

 

 

Mokymosi kokybės augimas prasideda nuo pasitikėjimo

Vitės progimnazijos pedagogės sėmėsi tarptautinės patirties Kiurasao mokyklose

 

Rugsėjo 22–26 dienomis trys Klaipėdos Vitės progimnazijos pedagogės dalyvavo Erasmus+ projekto (Nr. 2024-1-LT01-KA122-SCH-000203159) „Efektyvus ugdymo(si) kokybės siekimas taikant nuolatinio tobulinimosi (Continuous Improvement) metodologiją“ darbo stebėjimo vizite Kurasau (Nyderlanduose). Vizito tikslas – mokytis iš didesnę patirtį turinčių užsienio kolegų ir susipažinti su nuolatinio tobulinimosi metodologijos taikymo praktika, išsigryninti veiksmingus įrankius mokinių asmeninei pažangai stebėti ir vertinti, skatinti mokinių savivaldų mokymąsi bei kurti tvarią kokybės gerinimo kultūrą, orientuotą į kiekvieno mokinio pažangą ir motyvaciją.

Pedagogės lankėsi Dr. Albert Schweitzer Havo/Vwo ir Vespucci College mokyklose, kur turėjo galimybę stebėti pamokas, bendrauti su mokyklų vadovais, mokytojais bei pagalbos mokiniui specialistais, dalytis idėjomis ir gerąja patirtimi. Pastebėta, kad Kiurasao švietimo sistema daugeliu aspektų panaši į Lietuvos: aiškios ugdymo programos, dėmesys mokinio asmeninei pažangai, tėvų įsitraukimui ir įtraukčiai. Mokytojai diskutavo apie aiškiais duomenimis grįstą mokymosi pažangos stebėjimą ir vertinimą, mokytojų lyderystės stiprinimą diegiant inovacijas, veiksmingus pokyčių valdymo ir bendruomenės telkimo būdus, nuoseklų tobulinimosi kultūros kūrimą mokyklose.

Didelį įspūdį paliko mokytojų ir mokinių santykiai, paremti pasitikėjimu ir artimu ryšiu. Mokyklų vadovai atvirai teigė, kad mokinio pažanga neįmanoma be abipusio pasitikėjimo – tai pamatinė jų švietimo filosofijos vertybė. Kiekvienas mokytojas čia ne tik perteikia žinias, bet ir aktyviai kuria aplinką, kurioje mokiniai jaučiasi girdimi ir svarbūs, įgalintys tapti savo mokymosi proceso kūrėjais. 

Įgyta tarptautinė patirtis yra reikšminga įgyvendinant ilgalaikę Klaipėdos Vitės progimnazijos strategiją – kurti šiuolaikišką, įtraukią ir besimokančią organizaciją.

 

Programą finansuoja Europos Sąjunga. Pateikta nuomonė yra tik autoriaus(-ių) ir ji nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Švietimo mainų paramos fondo narių požiūrį. Nei Europos Sąjunga, nei dotaciją teikianti institucija už tai negali būti laikoma atsakinga.

 
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.15 – 09.00
  • 2. 09.10 – 09.55
  • 3. 10.05 – 10.50
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.15 – 14.00
  • 7. 14.05 – 14.50
  • 8. 14.55 – 15.40